Marka Polskie Przetwory nadal sponsorem tytularnym w Bydgoszczy
Podczas specjalnej konferencji prasowej w HSW Immobile Łuczniczka w Bydgoszczy, prezes Polskie Przetwory Pałac Bydgoszcz S.A. Piotr Makowski oraz Paweł Piotrowski, dyrektor marketingu Polskiego Cukru Krajowej Spółki Cukrowej S.A. – właściciel marki Polskie Przetwory – podpisali list intencyjny o kontynuacji współpracy pomiędzy spółką i klubem.
Przypomnijmy, że marka Polskie Przetwory jest sponsorem tytularnym klubu od sierpnia 2020 roku. Począwszy od sezonu 2020/2021 drużyna seniorek KS Pałac Bydgoszcz S.A. występuje w TAURON Lidze pod nazwą Polskie Przetwory Pałac Bydgoszcz.
– Będziemy po raz trzydziesty reprezentować Bydgoszcz w najwyższej klasie rozgrywkowej – mówi prezes klubu Piotr Makowski. – Bardzo się cieszę, że jest z nami Waldemar Sagan, jeden z założycieli klubu i twórca pierwszego awansu do elity. Mam nadzieję, że to miejsce w elicie będzie dla nas na zawsze, a będzie o to łatwiej przy wsparciu naszych sponsorów.
– W zeszłym roku podjęliśmy decyzję o współpracy, mam nadzieję że owocnej dla obu stron – mówi Paweł Piotrowski, dyrektor marketingu Polskiego Cukru Krajowej Spółki Cukrowej S.A. – Jesteśmy spółką Skarbu Państwa, która ma swoją siedzibę w Toruniu, dlatego szczególnie jesteśmy zainteresowani klubami z naszego regionu. Współpraca z klubem pozwala nam promować naszego produkty, a są one oparte na polskich producentach. Jako spółka patrzymy także na to, czy w danym miejscu wykonywana jest dobra praca związana ze szkoleniem młodzieży. Tutaj, w regionie bydgoskim, owocnie współpracujemy także w tym zakresie, licząc że w przyszłości młode siatkarki zasilą choćby drużynę seniorek z Bydgoszczy. Cieszę się, że możemy podpisać współpracę na kolejny rok, jest ona ważna dla naszego regionu, przypomnę że tylko na Kujawach współpracujemy z ponad sześcioma tysiącami plantatorów. To jest wielka rodzina, którą cieszą sukcesy naszych siatkarek.
– Podziękowania dla Polskiego Cukru, szczególnie za serce do kobiecej siatkówki, ale i jednocześnie gratulacje – ekwiwalent reklamowy z zakończonego sezonu TAURON Ligi jest naprawdę imponujący – mówi Ryszard Czarnecki, wiceprezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej. – Liczby oglądających kibiców w telewizji były imponujące, zyskali na tym także inni sponsorzy, jak choćby tytularny TAURON. Przypomnę, że także za moim staraniem spółka podpisała z PLS umowę na cztery sezony. Polski Cukier okazał się firmą, która dobrze wybrała. Cieszę się, że mogłem wspierać ideę przedłużenia tego kontraktu.