ŁKS Commercecon zaprezentował się na Stadionie Miejskim im. Władysława Króla
Nowi sponsorzy główni i wyjątkowe koszulki meczowe – tak sezon 2023/2024 rozpoczyna ŁKS Commercecon Łódź. Na Stadionie Miejskim im. Władysława Króla przy al. Unii Lubelskiej 2 w Łodzi odbyła się konferencja prasowa, podczas której mistrz Polski w siatkówce kobiet ogłosił podpisanie umowy sponsorskiej z dwoma nowymi sponsorami głównymi – firmami Laboratorium Kosmetyczne AVA i Immergas.
Laboratorium Kosmetyczne AVA to jedna z najstarszych, polskich, prywatnych firm kosmetycznych, która obchodziła niedawno jubileusz 60-lecia. Firma stawiała na ekologiczne rozwiązania, na długo zanim naturalność stała się wiodącym trendem kosmetycznym. Marka AVA jest pionierem Eco Beauty w Polsce. wykorzystuje to, co najlepsze w naturze i łączy to z możliwościami współczesnej biotechnologii, gwarantującej wysoką skuteczność i przyjemność stosowania produktów. W swoim portfolio posiada kosmetyki współtworzone z uznanymi ośrodkami naukowo-badawczymi.
Co sprawiło, że Laboratorium Kosmetyczne AVA zdecydowało się wkroczyć na ścieżkę sponsoringu sportowego? – Siatkówka to sport bardzo wdzięczny, rodzinny. Sport, który łączy, a nie dzieli, tak jak dbałość o urodę dzięki AVA łączy pokolenia. To nas skłoniło do współpracy sponsoringowej. Uchylę rąbka tajemnicy, że w naszych planach jest wspólna praca z siatkarkami nad czymś, co będzie ciekawą propozycją dla konsumentów w całej Polsce – zdradza Adrian Sienicki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
– Jesteśmy dumni, że zostaliśmy sponsorem tak wspaniałej drużyny. Od samego początku wiedzieliśmy, że będzie to mistrzowskie połączenie. Jesteśmy dla kobiet, motywujemy i wspieramy ich pasje – dodaje Monika Brala, PR Manager firmy.
Immergas Polska powstał w 1996 roku. Firma z siedzibą w Łodzi jest prekursorem wprowadzenia na polski rynek hybrydowych pomp ciepła, które są połączeniem kotła kondensacyjnego z pompą ciepła. Ponad pół miliona domów i mieszkań w całej Polsce wyposażonych jest w urządzenia oferowane przez Immergas Polska.
Immergas Polska jest już doskonale znana w świecie sportu. Firma jest sponsorem drużyny żużlowej WTS Sparta Wrocław, siatkarskich zespołów Projekt Warszawa i Anioły Toruń czy drużyny rugby Budo 2011 Aleksandrów Łódzki. Teraz Immergas Polska wkracza do siatkówki żeńskiej. – Siła kobiet i docenianie kobiet w biznesie to jest coś, co marka Immergas ma w swoim DNA. Na stanowiskach kierowniczych i liderskich widać coraz więcej kobiet. To też jest powód, dla którego tutaj jesteśmy. Firma, która może się kojarzyć z bardzo techniczną dyscypliną, niekoniecznie kojarzy się z kobiecością. My budujemy naszą strategię na naszym odbiorcy, a z badań wynika, że coraz częściej są to kobiety – mówi Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska. – W sponsoringu znajdujemy narzędzie budowania marki.
Jednym ze sponsorów głównych, którzy współpracę z ŁKS Commercecon Łódź znają od podszewki, jest firma VESBO Poland. – Za nami już pięć wspólnych sezonów, za chwilę przed nami kolejny. Jest nam niezmiernie miło i z przyjemnością to czynimy, ponieważ sponsoring jest dla nas czymś więcej. Jest wartością dodaną do naszej działalności i strategii firmy. Świadomość marki VESBO Poland budujemy na sponsoringu, na dobrej jakości i niezawodności. Dokładnie takie są nasze siatkarki – niezawodne i niesamowite. Nasi klienci przyjeżdżają z chęcią z całej Polski, aby wspólnie kibicować. Są to ogromne emocje. Nie wyobrażamy sobie naszej działalności i strategii bez sponsoringu – podkreśla Karolina Szczerbicka, Marketing Manager VESBO Poland.
Sponsorem tytularnym mistrza Polski pozostanie firma Commercecon – generalny wykonawca obiektów przemysłowych, zapewniający kompleksowe usługi budowlane dla najbardziej wymagających inwestorów. Wraz z firmą Commercecon siatkarki Łódzkiego Klubu Sportowego tworzą już od ponad dekady wspaniały rozdział w historii klubu.
Podczas konferencji prasowej Prezes Hubert Hoffman opowiedział o celach klubu na sezon 2023/2024. – Cieszę się, że udało nam się utrzymać trzon drużyny. Dodatkowo drużyna została wzmocniona o młode, zdolne zawodniczki oraz siatkarkę znaną i charyzmatyczną, czyli Amandę Campos – mówi Hubert Hoffman. – Chcemy grać swoją siatkówkę. Cele są te same – grać dobrą siatkówkę.
Mistrzynie Polski w sezonie 2023/2024 ponownie poprowadzi trener Alessandro Chiappini. Włoski szkoleniowiec jest przekonany, że nadchodzące rozgrywki – zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym – będą bardzo interesujące. – Jestem zadowolony, że trzon drużyny pozostał ten sam. Wynika to z tego, że był to naprawdę wspaniały zespół. Jestem szczęśliwy, że możemy pracować w tym składzie – mówi włoski szkoleniowiec. – Sukces poprzedniego sezonu jest dodatkową motywacją. Drużyna bardzo dobrze pracuje i mam nadzieję, przyczyni się to odniesienia kolejnego dobrego wyniku.
Kapitanem zespołu pozostaje Paulina Maj-Erwardt, doświadczona libero, dla której będzie to 15. sezon w ekstraklasie i 3. w ŁKS Commercecon Łódź. – Nasz klub cechuje zespołowość, ambicja i walka. To zobaczycie w tym sezonie. Dołożymy wszelkich starań, żeby nasze mecze były świetnym widowiskiem, które cieszy oko – podkreśla kapitan Łódzkich Wiewiór.
Podczas czwartkowej konferencji ŁKS Commercecon Łódź zaprezentował również koszulki meczowe, w których Łódzkie Wiewióry będą występować w rozgrywkach TAURON Ligi, Superpucharze Polski oraz Pucharze Polski. Nowe stroje zaprezentowały zawodniczki, które zadebiutują w biało-czerwono-białych barwach – Amanda Campos, Sonia Stefanik, Paulina Zaborowska i Aleksandra Dudek.
Za projekt i wykonanie strojów meczowych drużyny w sezonie 2023/2024 odpowiada firma TICO Sportswear. Nowy partner techniczny ŁKS Commercecon Łódź przygotował dla drużyny nie tylko stroje meczowe. Łódzka marka wykonała również dla mistrzyń Polski stroje treningowe, dresy, plecaki czy torby.
Motywem przewodnim koszulek meczowych w sezonie 2023/2024 jest zdjęcie biało-czerwono-białej flagi Łódzkiego Klubu Sportowego powiewającej na tle nocnego nieba. Fotografię wykonał łodzianin Łukasz Klimczak, który jest nie tylko fotografem, ale również jednym z pomysłodawców profilu „Mój kumpel Tymek”.
„Mój kumpel Tymek” to profil na Facebooku, na którym rodzice małego Tymka z Łodzi pokazują jego codzienne życie z zespołem Downa, czyli zespołem wad wrodzonych spowodowanym obecnością dodatkowego materiału genetycznego.
Klub ŁKS Commercecon Łódź, dla którego bardzo ważne jest krzewienie postaw prospołecznych, dzięki współpracy z Łukaszem Klimczakiem dołączy do akcji informacyjnej związanej z propagowaniem świadomości społecznej o zespole Downa.