Jedziemy do Kalisza, czyli siatkarski tour z Suzuki
Rozgrywki o Puchar Polski w piłce siatkowej kobiet wkraczają w decydującą fazę. Już 2 kwietnia w Kaliszu ruszy turniej Final Four, w którym o to prestiżowe trofeum zmierzą się siatkarki: PGE Atomu Trefl Sopot, Budowlanych Łódź, Polskiego Cukru Muszynianki Enea oraz zwyciężczynie meczu pomiędzy Chemikiem Police a Developres SkyRes Rzeszów. PLPS S.A. wspólnie z naszym partnerem, firmą Suzuki, przygotował wyjątkową, objazdową promocję turnieju finałowego.
Prezes PLPS S.A. Jacek Kasprzyk oficjalnie wystartował wyjątkową akcję promocyjną towarzyszącą zbliżającemu się turniejowi Final Four Pucharu Polski, organizowaną przez PLPS oraz sponsora rozgrywek – Suzuki. W jej ramach trzy samochody Suzuki SX4 S-CROSS odwiedzą 22 marca Łódź, 23 marca Szczecin oraz 24 marca Sopot. Przy tej okazji siatkarki miejscowych klubów będą rozdawać darmowe, dostępne w tym okresie w sprzedaży jedynie w Kaliszu, bilety na mecze turnieju Final Four oraz atrakcyjne gadżety. Więcej informacji o akcji można znaleźć na Facebookowym profilu PLPS - „siatkarskaliga”.
Pierwszy etap akcji już 22 marca, gdy siatkarki Budowlanych Łódź będą rozdawać darmowe bilety na mecze turnieju Final Four Puchar Polski w Kaliszu! Kibiców siatkówki w Łodzi czeka wyjątkowa niespodzianka. 22 marca, między godziną 13 a 15, na ul. Piotrkowskiej, siatkarki Budowlanych Łódź będą rozdawać darmowe bilety na mecze Final Four Puchar Polski w Kaliszu. Wydarzenie jest elementem akcji promującej turniej, organizowanej przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej S.A. oraz sponsora tych rozgrywek – motoryzacyjną markę Suzuki.
Celem akcji jest promocja rozgrywek o Puchar Polski oraz piłki siatkowej. Samochody Suzuki SX4 S-CROSS, wiozące ze sobą 180 biletów na Final Four, wyruszyły 21 marca z Kalisza – miasta, w którym odbędzie się finałowa faza turnieju. Poza Łodzią, odwiedzą również Szczecin (23 marca) oraz Sopot (24 marca). Wyjątkowe wydarzenie na ul. Piotrkowskiej to możliwość spotkania gwiazd ORLEN Ligi na żywo oraz okazja do zdobycia biletów na decydujące mecze rozgrywek o Puchar Polski, których - poza Kaliszem - nie ma jeszcze w sprzedaży!
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na Facebook’owym profilu PLPS - „siatkarskaliga” oraz Suzuki – „SuzukiPolska”.
Turnieje finałowe Pucharu Polski od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem kibiców siatkówki, ponieważ dają możliwość zobaczenia największych gwiazd polskiej siatkówki
w akcji. Najwyższy poziom spotkań finałowych zapewnia wyjątkowa formuła turnieju,
w którym każda porażka oznacza pożegnanie z trofeum. Dlatego walczące o nie drużyny muszą w każdym spotkaniu wznieść się na wyżyny swoich umiejętności, a to gwarancja niezapomnianych emocji dla wszystkich kibiców siatkówki w Polsce.
Final Four w Kaliszu to aż trzy emocjonujące spotkania: dwa półfinały, w których obrońca Pucharu Polski PGE Atom Trefl Sopot zmierzy się z jedną z najbardziej utytułowanych drużyn ostatniej dekady - Polskim Cukrem Muszynianką Eneą (2 kwietnia o godz. 18.00),
a Budowlani Łódź (2 kwietnia o godz. 14.45) zagrają ze zwycięzcą zaplanowanego na
23 marca meczu pomiędzy aktualnym Mistrzem Polski – Chemikiem Police a siatkarkami Developres SkyRes Rzeszów, oraz finał (3 kwietnia o godz. 14.45).
Informacja o sprzedaży biletów:
Ceny biletów na mecze półfinałowe: 20 zł i 30 zł (na każdy półfinał obowiązuje osobny bilet)
Ceny biletów na mecz finałowy: 30 zł i 40 zł
I etap sprzedaży: 21 marca 2016 r, od godz. 13.00. Sprzedaż w punktach stacjonarnych w Kaliszu:
- EMPiK, Amber, ul. Górnośląska 82
- Media Markt, Al. Wojska Polskiego 9
- EMPiK, Galeria Tęcza, ul. 3-go maja 1
I etap sprzedaży obejmuje tylko wybrane sektory.
II etap sprzedaży: 24 marca 2016 r, od godz. 00.00. Sprzedaż stacjonarna i online na terenie całego kraju. Sprzedaż obejmuje wszystkie sektory hali.
Sprzedaż biletów on-line i w punktach stacjonarnych odbywa się za pomocą sieci TICKETPRO.
Suzuki – to japoński producent samochodów osobowych, terenowych, motocykli, quadów
i silników zaburtowych. To marka dla aktywnych, czerpiących radość z życia. „Way of Life” – to hasło wyrażające filozofię marki Suzuki, która od lat angażuje
się w działania promujące aktywny styl życia. Firma powstała w 1920 roku. Suzuki Motor Company produkuje również silniki elektryczne, generatory prądotwórcze, pompy wodne silniki zaburtowe, instrumenty medyczne. Jest właścicielem praw do organów Hammonda. Obecnie (od 2000 roku) kierowana jest przez Osamu Suzuki, kolejnego przedstawiciela rodziny Suzuki. Główna siedziba mieści się w Hamamatsu, Shizuoka w Japonii.
W ubiegłym roku firma Suzuki Motor Corporation wyprodukowała 1 843 000 samochodów,
z czego 952 000 w Japonii, a pozostałe 891 000 w fabrykach zagranicznych. 451 000 motocykli marki Suzuki zostało wyprodukowanych w Japonii, dalsze 1 210 000 opuściło fabryki zagraniczne. Udział SMC w japońskim rynku samochodowym sięgnął w 2003 roku 11% plasując Suzuki na 4. pozycji, po takich markach jak Toyota, Nissan, Honda.
W segmencie małych samochodów w Japonii Suzuki utrzymuje się na 1. pozycji od 31 lat.
W Europie sprzedaż w wysokości 207,860 samochodów pozwoliła osiągnąć Suzuki 1.3% udział w rynku, a tym samym zająć 4 miejsce wśród producentów japońskich samochodów, za Toyotą, Nissanem i Mazdą.