DPD Polska sponsorem tytularnym Legionovii Legionowo
Firma kurierska DPD Polska, lider polskiego rynku kurierskiego, została sponsorem tytularnym drużyny z Legionowa! Swoje domowe mecze będzie teraz rozgrywać w hali o nazwie DPD Arena Legionowo. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu. Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.
Od dziś jedyną poprawną nazwą zespołu jest DPD Legionovia Legionowo. W ramach kooperacji DPD Polska będzie również obsługiwała klub od strony logistycznej. Logotypy firmy kurierskiej będą wyeksponowane w widocznych miejscach hali sportowej (także nad głównym wejściem oraz na boisku), na koszulkach zawodniczek oraz na stronie internetowej i w mediach społecznościowych klubu.
– Sponsoring firmy DPD Polska ma dla nas strategiczne znaczenie. Wspólnie chcemy zawalczyć o jak najlepszy wynik sportowy na koniec sezonu, który już za chwilę się rozpocznie. Poza drużyną seniorską tradycyjnie kładziemy duży nacisk na szkolenie naszych kadr młodzieżowych, które dzięki współpracy z tak istotnym partnerem, jakim jest lider polskiego rynku kurierskiego, na pewno będą mogły jeszcze bardziej rozwinąć się sportowo. Chcemy, by klub z Legionowa stał się wizytówką i dumą Mazowsza – zapewnia Sławomir Supa, prezes zarządu DPD Legionovii Legionowo.
– Wielu pracowników i współpracowników DPD jest nie tylko kibicami, lecz także sami aktywnie uprawiają sport. Naszą misją jest krzewienie idei fair play i właściwych postaw związanych z aktywnością fizyczną. Z tego powodu chętnie angażujemy się we współpracę z klubami, a także przy okazji organizacji różnych przedsięwzięć sportowych zarówno na poziomie zawodowym, jak i amatorskim. Z przyjemnością wracamy do współpracy z legionowską siatkówką, wspierając klub, który, mając silną pozycję w młodzieżowym sporcie, ma ambicje jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność na polskim krajobrazie sportowym – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.
Wsparcie dla klubu DPD Legionovia Legionowo nawiązuje do strategii społecznej odpowiedzialności biznesu DPDgroup, Driving Change™. Priorytety CSR wiążą się bezpośrednio z podstawowym obszarem działalności firmy, jakim jest doręczanie przesyłek, i obejmują następujące postulaty: „neutralni dla środowiska”, „przyjazna logistyka miejska”, „bliżej społeczności” i „innowacyjna przedsiębiorczość”. W ramach hasła „bliżej społeczności” DPD promuje zdrowy, aktywny tryb życia, wspierając m.in. Fundację Maraton Warszawski i szereg klubów sportowych w całej Polsce. Firma jest partnerem logistycznym m.in. wielokrotnego mistrza Polski w koszykówce męskiej, klubu Stelmet Zielona Góra oraz klubów piłkarskich, takich jak Widzew i ŁKS Łódź. Oprócz tego, DPD Polska jest jednym z partnerów Polskiego Związku Piłki Siatkowej, drużyn siatkarskich ZAKSA Kędzierzyn-Koźle – aktualnego wicemistrza Polski, SKRY Bełchatów, mistrza naszego kraju i licznych imprez amatorskich. DPD włącza się ponadto w działania na rzecz mniejszych, lokalnych wydarzeń sportowych w miejscowościach, w których prowadzi swoją działalność, i chętnie wspiera młodzież w rozwoju.
O DPD Polska
DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje prawie 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz ze spółką DPD Strefa Paczki zarządzającą niemal 2000 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw, oraz firmę spedycyjną ACP Global Forwarding. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera.
DPDgroup doręcza codziennie 4,8 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2017 r. zanotowała przychody w wysokości 6,8 mld euro.