Dni Marketingu Sportowego – ostatni tydzień!
Dni Marketingu Sportowego zbliżają się wielkimi krokami. Swoją obecność na wydarzeniu potwierdzili dwaj prelegenci – Alan Ridley, Dyrektor Sponsoringu i Promocji Europejskiej Federacji Piłkarskiej (UEFA), oraz Jonathan Ford, Menedżer Sponsoringu na Europę w The Coca-Cola Company.
Alan Ridley nadzorować będzie polskie i ukraińskie przygotowania do Euro 2012 w zakresie marketingu i sponsoringu. Jonathan Ford jest szefem sponsoringu Coca-Coli odpowiedzialnym za rozwój i wprowadzanie strategii sponsorskich oraz ich programów aktywacji zgodnie z portfolio firmy. Kluczowe programy sponsoringowe, przy których pracował Jonathan, obejmują MŚ w Piłce Nożnej 2006, ME w Piłce Nożnej 2008 oraz IO w Pekinie 2008 i Turynie 2006.
Podczas tegorocznego wydarzenia organizator zaplanował wiele dodatkowych korzyści. Już na stronach www.dms.sbf.pl dostępny jest internetowy magazyn e-DMS, pierwszy poświęcony w całości marketingowi sportowemu. Dodatkowo, podczas DMS, odbędą się warsztaty, a także przygotowana zostanie platforma One-on-one meeting, dzięki której będzie możliwość odbycia spotkania „w cztery oczy” z każdym innym uczestnikiem DMS.
Tylko do końca września dostępna jest specjalna oferta uczestnictwa w Dniach Marketingu Sportowego. Zgłaszając chęć swojego uczestnictwa przed początkiem października, zaoszczędzić można blisko 250zł! Formularz zgłoszeniowy i szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej wydarzenia – www.dms.sbf.pl.
Przy okazji DMS odbędzie się również Gala, podczas której przyznane zostaną prestiżowe Nagrody Biznesu Sportowego. Kandydatów do Nagród można zgłaszać samodzielnie – poprzez formularz na stronie www.statuetkidemes.pl. Wśród osób, które przyślą swoje propozycje, rozlosowane zostaną wejściówki na Gale.