Bank BPS Muszynianka Fakro otwiera własny internetowy supermarket!
Nowy rok oznacza nowe wyzwania. Bank BPS Muszynianka Fakro Muszyna wystartował z projektem oficjalnego marketu klubowego pod adresem http://market.mksmuszynianka.com w ramach projektu IVOO.pl. Jest to pierwsza w polskim internecie platforma sprzedażowa oparta o mechanizm wsparcia klubów przez społeczność kibiców.
W chwili obecnej notowany jest wysoki wzrost w ramach rynku e-commerce przy równoczesnym niewykorzystaniu potencjału sprzedażowego drzemiącego w klubach sportowych. Market klubowy może stać się dodatkowym i – co ważne – praktycznie niewymagającym żadnych nakładów źródłem finansowania dla klubu.
Mechanizm działania jest banalnie prosty: polega na dokonywaniu zakupów, np. obuwia, odzieży, a docelowo także multimediów i innych artykułów, przez kibiców w internetowym markecie klubu pod adresem http://market.mksmuszynianka.com. Część kwoty z każdego kupionego przez internautę produktu trafi w formie prowizji na konto klubu.
Do zadań zespołu IVOO (operatora projektu) należy zapewnienie dostawców produktów, obsługa informatyczna oraz administracyjna systemu, a także obsługa zamówień i klientów. Rolą klubu jest jedynie zachęcenie kibiców do korzystania z systemu, wykorzystując istniejące już kanały komunikacji, takie jak strona internetowa, Facebook czy informacje podczas rozgrywek sportowych.
- Nowocześnie zarządzany klub poszukuje nowoczesnych rozwiązań, również w internecie. Stworzenie marketu klubowego sprawia, że zyskujemy dodatkowe źródło finansowania, nie ponosząc z tego tytułu żadnych kosztów. To świetna możliwość dla naszych fanów na pokazanie swojego wsparcia dla działań klubu. Kibice, jak każdy, robią zwykłe zakupy, coraz częściej też przez internet. Teraz wystarczy, że będą to robili przez nasz market. My zyskamy wsparcie, a kibice nic nie stracą. To świetna inicjatywa, tak jak przekazanie części podatku na organizacje pożytku publicznego.” – mówi Radosław Anioł, manager klubu.
W ramach oferty produktowej dostępnej na „Bank BPS Muszynianka Fakro Market” znajduje się ponad 5000 par butów renomowanych marek oraz codziennie poszerzana oferta markowej odzieży. Planowane jest rozszerzenie portfolio m.in. o kategorię „multimedia” oraz kolejne produkty coraz częściej kupowane przez internet.
- Stworzenie nowoczesnych narzędzi e-commerce to dla wielu klubów bariera nie do pokonania. W ramach projektu marketów klubowych dajemy im możliwość zarobkowania bez ponoszenia ryzyka biznesowego. Szerokie portfolio produktowe, niska cena oraz możliwość wspierania klubu przy codziennych zakupach to nasze atuty – przekonuje Marcin Janicki, Project Manager IVOO.
W chwili obecnej w projekt zaangażowanych jest kilkanaście podmiotów sportowych, między innymi Korona Kielce, Arka Gdynia, Falubaz Zielona Góra czy Energa Czarni Słupsk. Przewidywana liczba partnerów w projekcie IVOO w pierwszym kwartale 2013 roku to 30 klubów z różnych dyscyplin sportowych.
Więcej informacji udziela:
Radosław Anioł
Manager Klubu
Bank BPS Muszynianka Fakro Muszyna
+48 782 997 067
mksmuszynianka@onet.pl